ריכוך הרפורמה: דחייה או ירידה מהעץ? | האזינו לפרשנים

אסתי פלד No Comments on ריכוך הרפורמה: דחייה או ירידה מהעץ? | האזינו לפרשנים

לאחר הודעת הקואליציה על דחיית רוב חוקי הרפורמה למושב הקיץ, שוחחו הפרשנים עו"ד איתי גדסי ועו"ד רוני פאלוך עם בצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר" ודנו האם הרפורמה תעבור או שהמהלך האחרון הוא ירידה מפוארת מהעץ | האזינו

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
22:24
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on ברקע הלחימה ברצועה: גדודים בצה"ל נערכים לפעולה ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראשי הקואליציה הודיעו הלילה כי רוב חוקי הרפורמה במערכת המשפט ייחדו למושב הקיץ של הכנסת. ב"מהדורת הבוקר", דנו הפרשנים איתי גדסי ורוני פאלוך האם הרפורמה תעבור, או שאפשר לומר עליה קדיש.

עו"ד רוני פאלוך פתח את השיחה: "האויב של הטוב זה הטוב ביותר, ברגע שיצאו לדרך ראו שיש סחיטה באיומים. שרואים בצד השני אנשים חסרי אחריות, צריך לנהוג באחריות. כבר אמרו חכמינו "אם תפסת מרובה לא תפסת".

עו"ד איתי גדסי אמר: "אם ממילא עוצרים את החקיקה עד המושב הבא, צריך לנצל את הזמן לפחות להידבר עם הצד השני. במבט לאחור, שנתניהו דחה דברים, הם לא בוצעו לאחר מכן. הקואליציה פשוט נכנעה לטרור, התקווה האחרונה שלי זה שהמפלגות החרדיות לא יוותרו. יש לי תקווה שעוד יהיה שינויים".

פאלוך: "העם אמר את דברו בקלפי אבל אין פה דמוקרטיה, הגופים החזקים נשלטים על ידי אנשים שמתנגדים לשינויים. אנחנו הצבענו למפלגות החרדיות כהוראת גדולי ישראל".

גדסי: "אני רואה שהאופוזיציה עדיין קוראת להמשיך את המאבק, אם כך הקואליציה צריכה לחזור לתכנית המקורית ולהעביר את הרפורמה כפי שהיא".

האזינו:

 



0 תגובות